U mag verwachten, dat medewerkers van SWB Midden Twente (waaronder SWB en Gildebor) u op een zakelijke, correcte en vriendelijke manier van dienst zijn. SWB Midden Twente probeert deze houding zo veel mogelijk te stimuleren. Maar toch kan het gebeuren dat er in de contacten eens iets misgaat. Als u vindt dat u onheus bent bejegend door het optreden van een medewerker of bestuurder dan kunt u een klacht indienen.
Vragen, verzoeken, opmerkingen en/of bezwaren met betrekking tot aanbestedingsdocumenten moeten aan de aanbestedende dienst kenbaar worden gemaakt conform het gestelde in de leidraad onder ‘(Nota van )Inlichtingen’. Wanneer u als ondernemer het oneens blijft met de reactie van SWB Midden Twente, dan wel een reactie uitblijft, kent SWB Groep een klachtenregeling met betrekking tot de wijze waarop medewerkers en bestuurders zich tegenover u gedragen, alsmede aangaande aanbestedingsprocedures.
Voor het indienen van een klacht verzoeken wij u het formulier in te vullen. Het ingevulde formulier wordt ontvangen door onze klachtencoördinator. Indien het invullen van dit formulier een belemmering oplevert, kan een klacht tevens telefonisch worden ingediend via:
Tijdens de klachtbehandeling kan SWB Midden Twente u vragen om uw klacht mondeling toe te lichten. Als de klachtbehandelaar een beslissing heeft genomen, wordt u hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld. In het algemeen wordt uw klacht binnen 6 weken afgehandeld. Bij uitzondering kan deze termijn verlengd worden met 4 weken. Hiervan wordt u dan schriftelijk geïnformeerd.